Stort!

Jaha då har Jeppe med flyttat! Hans lägenhet är jätte mysig! Men här hemma blir det tomt! Just nu känns vår lägenhet jätte stor! Man kan ju inte köpa en massa nytt bara för att fylla ut tomrummen! Victor är ju 16 o det går fort tills han kanske flyttar!

Idag har jag o stora sis varit uppe o druckit kaffe hos Jeppe! Sen bar det iväg till Broby där hade Carro o Leon fika klar, mm gott var det! Vilken charmtroll han är Leon västa go grabb! Alltid glad o full av energi! Men det är så det ska vara! När vi skulle köra från Broby ringde Fredde, han hade gjort undan i skolan så duktig han är, så då tog han bilen o körde mot Skåne! Det är mys! 

Nej nu väntar jag på gubben min så vi kan avnjuta en middag tillsammans lax o potatis blir det! Sen väntar ju idol! Heja Calle! Ha en trevlig helg alla som läser här för det ska jag ha! Kram på er! 

Ps Fredag är mys tycker jag! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Då kom Jocke inte hem klockan 18 idag? Tråk! L kom hem halv åtta...segt! Menmen, så är det! Tack för sällskapet idag. Hoppas ni får en mysig helg tillsammans med Fredde! Kram

2009-11-14 @ 01:05:28
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0