Ledig!

Så var denna helg över! I fredags var jag på tjejfest hos Caroline, det var hur kul som helst! Alla hade tagit med sig lite mat o det blev en helt fantastik buffé! I lördags var det bara jag o Jocke vi hade mys med god mat vin ljus o massa prat o skratt! Vi tog fram korten på barnen när dom var små, nu inser man vad tiden går fort inte klokt!

Nästa vecka är jag ledig tänk en hel vecka, ska bli så gött! Ska hjälpa Jeppe nu när flyttlasset går mot stan! Så nu är vi bara 3 hemma i denna stora lägenhet! Kul för Jeppe att han fick lägenheten!

Jag hade faktiskt tänk ändra om lite här hemma nu med tanke på att det är 2 rum som är över! Ska fundera på hur vi ska ha det! Då är det tur att man är ledig! Blir en del att göra, hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0