Kallt!

Fy det märks att det går mot vintern! Tråk med blåst o regn! Det blir mycket bättre när adventen kommer för den är mysig tycker jag! Det har inte hänt så mycket förutom att jag har jobba en del eller ganska mycket! Men jag trivs på mitt jobb! Sen har Victors rum blivit klar o det blev hur bra som helst!

På fredag ska jag på tjejfest hos Caroline K ska bli skitkul! Har varit o införskaffat mig en ny jeansklänning som lillasyster hittade på Hm! Pratade med Fredde idag det snöade visst i Norrköping! Det är ju bättre detän blåst o regn! Ha det bra där ute o ta på er varma kläder för nu är det KALLT ! =)


Kommentarer
Postat av: litensis

Tror jag börjar bli redigt gammal för jag gillar höst,vinter å kyla =)Tack för igår! Kraaaaaaam

2009-11-08 @ 00:45:07
URL: http://fbkmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0