Skillnad

Oj nu har man varit ledig i många dagar så skönt så. Det har blivit mycket gjort här. I fredags hjälpte Nicke mig med att hämta sten, tack för det Nicke! Sen kom syster o barn in och grillade trevlig trevligt.

I lördags körde jag o Jocke och köpte träd, sen la vi sten o planterade, blev så himla fint där bak, ja vilken skillnad men så lite kan göra så mycket. Sen kom Syster in o vi kollade melodifestivalen. Norge var ju inte min favorit precis, tyckte faktiskt synd om Malena hon var värd en bättre placering tycker jag.

Jaja nu är det ny vecka nya tag igen, går snabbt nu till semestern bara 10 veckor kvar =)

Kommentarer
Postat av: litensis

Låter som om ni haft en fin helg :) ja snart är det sommar och jag ska minsann jobba :) Pusskraaaam

2009-05-17 @ 23:34:00
Postat av: Emms

Ska bli spännande att se trädgården! Snart kommer vi!!! Ses!

2009-05-26 @ 23:49:54
URL: http://festligaplaner.blogg.se/
Postat av: Stor sis

Er trädgård är jätte fin, de va bra tt Nicke va ledig å kunde hjälpa till. Han är så snäll å hjälpsam...

2009-05-29 @ 08:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0