Långledig

Helgen som gått har varit bra! I fredags var vi hos stora sis spelade kort o såg på hockeyn. I lördags var vi hos Ina o Johan åt gott spelade kort satt o tjabbade så klockan blev 2,30 när vi gick hem. Mycket trevligt var det för vi träffas inte så ofta fast vi bor grannar. Vi har även hunnit med massor i trädgården, lagt sten planterat dragit upp en buske, det blev jätte fint. Nu ska jag bara jobba imorgon med sen är jag ledig till måndag. Jag tog bort min helg o det är så skönt för nu blir jag långledig så gött. Ha det bra i solen =)

Kommentarer
Postat av: Pajzon

Väldigt fint blev de i din trädgård,men även i min.. Tack för hjälpen. Skönt att du ska vara ledig i helgen, då finns du där för min dotter. Älskar dig! Tack för allt

2009-05-12 @ 10:19:12
URL: http://pajzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0