Längtar

Veckan som gått har varit jobbig o rätt tråkig. Jocke har inte haft mycket att göra o det är tråkigt. Men det är nog många med han som har det så i dessa tider. Jag har iallafall o göra tycker man gör inget annat än jobbar, det blir 6 dagar denna veckan, men jag trivs på mitt jobb o jag gör det så gärna. Ikväll är det melodifestivalen o hur kul är det, vi ska se det hos syster men man måste liksom titta ändå. Låter kanske inte klokt men jag längtar redan nu till nästa helg för då ska vi till Norpan o det ska bli kul! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emms

Hehe, jag refererade för ja trodde du jobbade! FEL låt vann, å Uggla som tvåa, vad är detta?!

2009-03-15 @ 01:05:51
URL: http://festligaplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0