Najsigt

Så då var det vardag igen med allt vad det innebär. Semestern har varit kanon, jag har varit ledig i 4 1/2 vecka. Vi har hunnit med ett brollöp o sen tog vi en sväng till Turkiet. Den bästa resa jag har gjort. Turkiet var o är fantastiskt, varm o skönt trevliga människor super god mat o trevlig öl. Vi var där i 2 veckor, o vi ska dit igen! Samma dag som vi kom hem bar det iväg till Åhus för den årliga kräftskivan, mycket trevligt. I helgen som gick var det tävling i kuben som Fredde o Emms hade fixat. Där var 32 deltagare riktigt najsig. Ja nu har Victor börjat på gymnasiet oj vad tiden går han är ju stor min lilla grabb. John Bauer i Hässleholm blev det o igår när han kom hem sa han att det kändes bra =).det är ju alltid lite pirrigt att börja ny skola, o han var den ända från Fjälkinge. På lördag blir han 16 år o då ska vi ha kalas. På torsdag börjar jag jobba så jag har ett par dagar kvar av min ledighet gött. Allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0