Trevligt

Jaha så var påsken över för denna gång! Den har varit mycket trevlig, tack alla som var här. Extra kul var det för Fredde o Emms var hemma alltid lika skoj att träffas, fast jag har jobba nästan hela påsken fick vi ändå roligt. Tyvärr går tiden förfort. Denna vecka innebär mycket på jobbet imorgon har vi anhörigträff o det brukar vara trevligt. Men först ska jag jobba o efter det ska jag på uv med Ville. Han kom in på det han ville på gymnasiet. På lördag ska vi ha tjejfest o det var ett tag sen så det ska bli kul, undrar vad dom har tänkt Karin o Kerstin spännade vi ska vara där redan kl 16. Så jag hoppas att vädret håller i sig alltid lika skönt när solen är framme. Allt för denna gång!!

Kommentarer
Postat av: litensis

TACK för en trevlig påskafton :) Kul för Ville att han kom in på den linje han vill :) Pusskram hela dan

2009-04-14 @ 22:22:03
URL: http://fbkmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0